2015/01/10

first weekend after christmas!

Siemanko! Nareszcie weekend! Tyyyyle wolnego, szkoła i znów wolne - właśnie to lubię najbardziej. Sobota jak sobota, odpoczynek, odsypianie czyli typowo. Nie miałam ochoty na nic. Musiałam tylko pojechać na korki z angielskiego i szybko do domku wylegiwać się przy herbacie i filmie... ale taki był plan. Sprawy potoczyły się inaczej, ale jestem baaaardzo z tego zadowolona :D. Po zajęciach miałam kupić sobie dłuuuuugo wyczekiwaną kurtkę z kolekcji AnjaRubikxMohito, ale w galerii jej nie było - wybrałam się do innej! Spędziłam tam dobre trzy godziny i kupiłam wymarzoną rzecz!


Może i nie spodoba się każdemu i nasłucham się komentarzy oraz zobaczę krzywy wzrok ludzi na ulicy, ale taki już jest mój styl - lubię się wyróżniać, a pozytywne komentarze też na pewno usłyszę.

W tym tygodniu nauczyciele zaczęli wystawiać oceny proponowane. W sumie jestem nawet zadowolona, bo idzie mi lepiej niż w poprzednich dwóch latach gimnazjum! A u Was jak z ocenami? Dużo stresu, czy raczej jeszcze nie ten czas?

A jeśli chodzi jeszcze o modę, to uwielbiam Top Model, a szczególnie zwyciężczynię 4 edycji - Osi Ugonoh! Jest bardzo pozytywna, śliczna i ma ogromny talent. Kupiłam w Empiku miesięcznik Glamour z nią na okładce. Najbardziej podoba mi się środkowa z poniższych.


A Wam, która najbardziej przypadła do gustu?

-Seeya

4 komentarze:

  1. Mi się najbardziej podoba niebieska :D cieszę się że Osi wygrała :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Środkowa jest śliczna :)
    Obserwuje licze na to samo :) :)

    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Środkowa jest najlepsza
    http://fotografiethebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetna notka bardzo mi się podobała chcę więcej kiedy kolejna notka ? Zdjęcia bardzo fajne. :D
    Super piszesz. Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :) Co powiesz na wspólną obserwację ?
    zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane
    P.s Też uważam że najlepsza środkowa pięknaaa <3

    OdpowiedzUsuń