2014/12/28

after-christmas haul



Jako, że jesteśmy dziewczynami chyba dość typowe będzie, gdy pierwszy post będzie o ciuchach! Pewnie wiecie jak to jest po świętach, wszystko co chcieliście to dostaliście pod choinkę, a tu nagle wielkie wyprzedaże! A hajsu brak :( Bogu dzięki mi trochę zostało, wiec jak tylko przyjechała moja kuzynka , poszłyśmy na nasze rytualne zakupy. Spędziłyśmy ponad 8h przebijając sie przez tłumy ludzi w sklepach gdyńskiej Riviery. Mówię serio, wyprzedaże to istny CHAOS!!! Ale i tak polecam bo niektóre przeceny  po prostu powalają, szczególnie w zarze! Oczywiście nie byłam w stanie wyjść bez kupienia czegokolwiek, chyba wiecie jak to jest, mimo to, nie są to jakieś powalające zakupy.

- - - - 

Pierwsza rzeczą jest prosty t-shirt z kieszonka z Mango. Przyda sie w sumie do każdego swetra, bluzy albo shortów w wakacje, czyli właściwie każdej stylówki, a był przeceniony z 50 na 34zł :)



Kolejną rzeczą jest w t-shirt z H&M. Jest szary, ale nie zwyczajny. Materiał jest jakby zrobiony z delikatnych paseczków przez co koszulka nie jest taka banalna jak mogłaby sie wydawać :) dlatego po prostu sie w niej zakochałam!


Do tego kupiłam sobie wreszcie w miarę porządny podkład. Zwykły z marki z sephora, ale została mi doradzony jako fajny matowy i długo utrzymujący sie. Oprócz tego udało mi sie zdobyć próbki pudru baremimerals dla Julki, zobaczymy jak sie sprawdzą! Moze potem Wam zrelacjonujemy efekty!


Oprócz tego muszę sie Was poradzić! Zakochałam się w jednych butach z Zary(zdjęcie wyżej). Są cudowne, białe, takie trochę  jakby z twardego futra! Jak myślicie, kupić sobie je na wiosnę, czy nie? 


-Mary

14 komentarzy:

  1. Nie maluje się, dlatego nic nie powiem na temat kosmetyków, ale koszulki świetne <33
    A buty!? Boskie, dziewczyno bierz! :D

    KLIK (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty śliczne! Uwielbiam takie slip-ony. :)
    Fajne zakupy, takie basicowe koszulki zawsze się przydadzą.

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. koszulki świetne :3 mogę wiedzieć gdzie kupiłaś te buty na przed ostatnim zdjęciu?
    obserwujemy?
    http://tinna-tinnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny haul. Bardzo podobają mi sie buty ;)
    Wesołych Świąt, cudownych wspomnień, miłości. Życzę Ci wspaniałych przyjaciół, mnóstwo prezentów, życzę Ci szczęścia i dalszych sukcesów w blogowaniu. Magicznych momentów. I niezapomnianych przygód.
    Życzy Sandra <3
    U MNIE GIVEAWAY SERDECZNIE ZAPRASZAM DO BRANIA UDZIAŁU! Zapraszam na Giveaway KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny haul . Buty są bardzo fajne , idealne na wiosnę , myślę , że powinnaś kupić : ) . Pozdrawiam !
    + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia
    fotografiethebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na nowego posta! <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie te buty! Kup! Super koszulki :D


    baciare-il-cielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te buty ;)
    http://patek-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe buty choć zupełnie nie w moim stylu :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń